Vans penkiasdešimties metų jubiliejus

Van Doren broliai savo veiklą pradėjo nuo kuklios batų parduotuvės niekuo neišsiskiriančiu pavadinimu „Van Doren Rubber Company”. Kaip vėliau paaiškėjo, pavadinimas neturėjo didesnės reikšmės. Svarbiausi buvo puikios, sparčiai populiarumo aukštumas pasiekusios prekės. Šiemet „Vans” prekinis ženklas švenčia savo penkiasdešimtmetį! Yra kuo didžiuotis. Pažiūrėkime, kaip viskas prasidėjo ir kaip Vans švenčia savo jubiliejų.

Truputis istorijos

1966 metais keturiems jaunuoliams gimė idėja pradėti savo verslą. Jie pasirinko sau artimą avalynės gamybos sritį. Tais pačiais metais buvo sukurtas pirmas Van Doren Rubber Company prekinio ženklo modelis, šiandien visiems gerai žinomas Vans Authentic pavadinimu. Praėjus penkiasdešimčiai metų, modelis džiaugiasi dideliu populiarumu! Labai greitai paaiškėjo, kad jaunuoliai turi ne tik verslininko gyslelę. Laikui bėgant žinia apie puikią avalynę paplito Jungtinėse Valstijose ir už šalies ribų. 70-ųjų metų pabaigoje Jungtinėse Valstijose jau veikė ne viena, o septyniasdešimt dinamiškai besivystančių parduotuvių. Tuo tarpu, prekyboje pasirodė nauji batų modeliai, tokie kaip Old Skool ar SK8 Hi, turintys  milijonus gerbėjų visame pasaulyje. 1976 metais pasirodė naujas gamintojo logotipas ir iki šiol nepakitęs Vans šūkis „OFF THE WALL”, su kuriuo visada bus asocijuojamas šis legendinis avalynės gamintojas.

Didysis jubiliejus

Penkiasdešimties metų jubiliejus byloja apie didžiulę prekinio ženklo sėkmę. Tai puiki proga džiaugtis pasiektais rezultatais. Šią progą Vans paruošė visiems savo gerbėjams ir dar apie jį negirdėjusiems (ar tokių iš vis yra?) puikią reklaminę kampaniją, kurioje dalyvauja jaunos kartos įžymybės.  Žinomiausių riedlentininkų, muzikantų ir artistų tarpe yra ir raudonplaukė Natalie Westling – kylantis modelis, žinoma iš Marc Jacobs ir Saint Laurent reklaminių kampanijų. „Vogue“ žurnale pasirodžiusios nuotraukos byloja apie reklaminės kampanijos sėkmę. Be to Vans tinklapyje pasirodė genialus filmukas, kuriame Vans didžiuojasi savo istoriją. Jame šmaikščiai ir nepriekaištingai parodytos svarbiausios prekinio ženklo praeities akimirkos. Trumpai drūtai!

Jubiliejiniai Vans modeliai

Vans prekinis ženklas nebūtų savimi, jeigu nepasinaudotų šia proga ir nepristatytų naujų modelių. Jubiliejiniai metai atnešė daug naujų, originalių projektų. Gatvės stiliaus gerbėjams skirtuose interneto portaluose pasirodė daugybė antraščių apie naująsias Vans kolekcijas, sukurtas bendradarbiaujant su Supreme, Nintedo ar Toy Story prekiniais ženklais specialiai metinių progą. Paskutinė Vans naujiena, tai Pro Classic – keturių legendinių modelių naujose versijose kolekcija. Šiais metais pasirodė unikalūs, prislopintų spalvų, Disney pasakų motyvais puošti ar Mario žaidimo gerbėjams skirti modeliai. Reikia pripažinti, kad visi šie modeliai tapo nepaprastai sėkmingi ir byloja apie dinamišką prekinio ženklo vystymąsi, nepaisant metų!

fot. https://trampkovo.pl/vansy-na-jesien-zime/

Comments

Parašykite komentarą